Dah pandai merayap

10:43 AM

Assalamualaikum
 
Aqil dah pandai merayap dah.Post pic ni kat FB...kawan kata Aqil dah mula nak tolong mama kemas umah dan mop lantai....hihihi..
Abaikan keadaan bersepah-sepah tu
 
Saya belum ajar anak meniarap atas lantai.Mungkin rasa takut nak biarkan dada dia kena lantai yang sejuk tu kot so dia lambat sikit nak menyulur ke depan tapi dia memang dok angkat bontot bila nak ke depan.Saja baringkan Aqil kat bantal pink tu sementara saya ke dapur bancuh milo.Mula-mula dengar suara dia bising-bising pastu terus diam.Bila saya jenguk rupa-rupanya dia dah sampai situ.Cepatnya Aqil ke situ tapi saya tau dah taktik dia...meniarap pastu guling meniarap guling akhirnya sampai ke laptop putih tu.Pandai dah nak main-main benda ye.Tapikan bila saya ada depan mata masa dia meniarap...umpan dengan hanset saya takde plak dia nak pi ambik.Bila saya takde dan dan dia buat keja.Muskil....muskil....

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. dia takut mama marah kot agaknya? hihihihi

    moga membesar dengan sihat ye Aqil sayang

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^