Pulut kuning di hari ke-15

9:17 PM

Assalamualaikum

Petang tadi rumah mak saya agak meriah dengan kehadiran jiran tetangga yang datang menolong emak saya sediakan pulut kuning dan gulai daging.
Sebenarnya saya memang ada berniat sekiranya saya dan baby sihat dan selamat nak wat sikit kenduri pulut kuning untuk budak-budak kat Maahad Titi Mukim sebelah umah saya yang baru saja di bina.

Alang-alang nak wat kenduri mak cadangkan wat lebih sikit untuk orang datang kuliah malam ni dan juga orang kampung.
Nak senang keja bungkus dan anta ke Maahad dan rumah-rumah jiran ja.
Tadi dari rumah dengar orang-orang kat maahad bacakan doa selamat dan Yassin.
Alhamdulillah...selesai satu niat saya.

You Might Also Like

2 apa kata anda?

  1. alhamdulilah. kami yang tak sempat nak buat lagi. myb buat sekali dgn adik nt kot

    ReplyDelete
  2. K.zai x wt akikah kt aqil lg..ritu msuk wad

    ReplyDelete

komen yang murni-murni yek ^.^